MobileIron מצטיינת היכן ש Microsoft עוצרת - Teraworks
בלוג

MobileIron מצטיינת היכן ש Microsoft עוצרת

איציק חנן  |  21 ינו 2021

5 סיבות שבגללן לקוחות מעדיפים את Mobileiron על פני Microsoft Intune. בעידן בו ארגונים מתמודדים עם יותר ויותר אתגרי ניהול מידע, עובדים וטכנולוגיות, בתקופה בה שינויים מתרחשים חדשות לבקרים, צריך שמישהו יעשה כאן סדר. MobileIron UEM, בדיוק בזמן: זו כבר לא סביבת ענן אלא סביבת עבודה ההולכת ומתפתחת כשהיא מציעה לארגונים עבודה רציפה על המידע הארגוני, בכל מקום, על כל מערכת הפעלה, בכל שעה. בלי טיפת פשרה על רמת אבטחה מקסימלית.

 

 

במקום שבו Microsoft עוצרת, MobileIron ממציאה את הקישוריות מחדש

MobileIron UEM היא פלטפורמת האבטחה המתמקצעת בהתאם לאתגרי העולם החדש ומתאימה את עצמה לרוח התקופה. כתוצאה מכך, בנקודות המאתגרות את מייקרוסופט ומשאירות את היישומים שלה תקועים בתפקוד בסיסי, MobileIron UEM מגדירה שיאים חדשים של תפקוד אג'ילי ומתקדמת עם היעדים של כל חברה וחברה בהתאם לצרכים הייחודיים שלה.

בעידן בו מידע מועבר בין גורמים שונים ללא הרף ולעתים רבות בו זמנית, תנאי התעבורה מציבים אתגרים לארגונים המבקשים לאבטח את מאגרי המידע שלהם.

MobileIron UEM הינה פלטפורמת אבטחה המספקת סביבת עבודה בטוחה, מהירה, המאפשרת תעבורת מידע מדויקת ובתוך שניות ללא דאגה לפרטיות המידע ולאופן התצוגה שלו. אג'יליות, כבר אמרנו?

ערכי החברה מוכתבים על ידי רוח הזמן וככאלה, הם מעצבים את ארגון סביבת העבודה. MobileIron מפותחת ומיושמת על מנת ליצור Enterprise Everywhere. התוצאה: עבודה מכל מקום עם מינימום השקעת אנרגיה ומקסימום רווח.

בימים אלו, בהם ההתעניינות ב- MobileIron הולכת וגוברת, אנו גאים למנות חמש סיבות שבזכותן, לקוחות מעדיפים את – MobileIron על פני MEM של מייקרוסופט Intune.

 

1.UEM – MobileIron ניהול נקודות קצה

חלק מהעובדים נשלחו לעבוד מהבית ואחרים בחו"ל? אם אתם מוצאים את עצמכם מתקשים לנהל את פלטרפורמות העבודה שלהם מרחוק, לא בטוחים אם המידע הארגוני מאובטח כשהעובדים לא נמצאים בשדה ראייה או שגיליתם כי אחד מהילדים של עובדי החברה לומד ב-Zoom דרך הלפטופ של ההורה או משחק בסמארטפון שלו ומוריד משחקים שיכולים להיות מסוכנים לאבטחת המידע, UEM PLATFORM של MobileIron מספקת אפשרות לניהול נקודות קצה באופן אחוד בפשטות וביעילות מקסימלית.

ניהול משתמשים וזהויות ובקרת גישה ליישומים ארגוניים מעולם לא היו פשוטים יותר. MobileIron מספקת סביבת עבודה לניהול ואבטחת מידע של כל נקודות הקצה, בין שמדובר ב- Android, iOS, MacOS או Windows 10. במקום להיתקע עם קשיי גישה ותפעול הנובעים משוני במערכות ההפעלה של העובדים השונים, Mobileiron Cloud "מחליקה" את המידע אל תוך סביבת עבודה אג'ילית, נוחה, מהירה ונטולת עיכובים.

היתרונות של MobileIron UEM

  1. עבודה שוטפת וחלקה עם מערכות הפעלה ותוכנות שונות
  2. שיפור רמות אבטחה הודות לגישת Zero Trust
  3. שיפור מערך ההשקעות ב-IT הודות להשקעה מגוונות במערכות אינטגרטיביות
  4. מציאת מכשירים ומאגרי מידע שאבדו בקלות
  5. חווית ניהול נהדרת, קלה ואג'ילית
  6. חווית משתמש קצה נוחה ופשוטה
  7. פתרון אחיד לשימוש ב-VPN שונים ב- Android, iOS, MacOS או Windows.
  8. קישוריות מאובטחת בהתקשרות למשאבי המידע השונים

 

2. אפשרויות פריסה נוחות בענן

שני תנאים חיוניים עומדים בפני ארגונים המבקשים להתפתח בעידן הנוכחי.

היכולת לנהל בקלות, בפשטות וללא הפרעות מגוון אינסופי של יישומים,בעלי תקשורת ביניהם באופן מאובטח אבל פשוט וללא עיכובים.

  1. היכולת לעבור במהירות, בקלות וללא הפרעה בין ענן פרטי לענן היברידי Cloud or On-premises. תשתית IT היברידית הופכת להיות הבסיס של הארגונים כולם ולפיכך, פלטפורמות עבודה מתאימות נדרשות בכל ארגון.

MobileIron UEM

 

3. גישת "Zero Trust" בכל כניסה למאגרי המידע

מדי רגע, פרצות חדשות נרקמות או מתוכננות. מדי שנייה, מאגרי מידע סופר מסווגים ברחבי העולם מאוימים להיפרץ על ידי בעלי עניין זדוני או תוכנות כופר. גישת "Zero Trust" היא הגישה ההולכת והופכת נורמה ביותר ויותר ארגונים ומבטיחה מניעת פריצות לא רצויות.

באמצעות גישת "Zero Trust" הארגון מוגן בפני כל כניסה למאגרי המידע. הססמאות מאובטחות באחת משלוש אפשרויות לפי בחירה:

  1. Identity centric
  2. Perimeter Centric
  3. Device Centric

רק גישת ה- Device centric נותנת למערכת האבטחה את המידע המלא על מנת לקבל החלטה האם לאפשר למשתמש גישה למידע הרצוי. מערכת Mobileiron Access עם ארכיטקטורת Zero Trust מאפשרת אכיפה של גישה למידע ארגוני רגיש רק דרך מכשירים מנוהלים בשילוב עם מערכת הזהויות הארגונית.

 

4. ECOSYSTEM אינטגרטיבי

עם מעל ל-400 שותפים ברחבי העולם, MobileIron UEM היא כבר הרבה יותר ממערכת ניהול מכשירי קצה: עם לקוחות, שותפים ושיתופי פעולה עם החברות הגדולות ברחבי העולם, MobileIron UEM מספקת מגוון עצום של יתרונות עם תכונות המאפשרות שליטה על כל מערכת הפעלה ברמה הגבוהה ביותר בצורה הנוחה ביותר. גישת ה- platform-neutral מאפשרת ללקוח ליהנות מכל העולמות: ניהול אחוד מול היתרונות היחסיים של כל מערכת הפעלה Best of Breed.

 

 

 

5. שירות ותמיכה סביב השעון

עם פרס Gartner Peer Insights לשנת 2019 ו-94% ממליצים בחום, כבר לא מדובר בתופעה חולפת. עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר וברמות ביצוע הגבוהות בעולם זו השנה השלישית ברצף מכתירות את MobileIron כסביבת העבודה המובילה את הסטנדרטים בעידן המולטי-ענן וריבוי מקורות מידע.